+48 75 643 88 33

784 60 66 55 | 75 643 88 33

Be-all

Najważniejsze cechy

Fotel o klasycznej, solidnej konstrukcji – rozdzielone siedzisko z oparciem, regulowane podłokietniki, mocna stabilna podstawa. Podstawowe funkcje poprawiające ergonomię i pozwalające dostosować fotel do użytkownika.

Standard i przeznaczenie

Nowoczesna konstrukcja, pełny zakres regulacji. Fotel zgodny z formalnymi wymogami wyposażenia stanowisk z monitorami ekranowymi. 

Siedzisko i oparcie

Siedzisko – szkielet wykonany z 7-warstwowej sklejki bukowej o grubości 10,5 mm i obłożony gąbką o gęstości 40 kg/m3 o podwyższonej elastyczności 70% – grubość 20 mm oraz gąbką o gęstości 25 kg/m3 – grubość 20 mm.
Oparcie – szkielet wykonany z tworzywa sztucznego i obłożony gąbką o gęstości 35 kg/m3 – grubość 35 mm z przodu i 10 mm tylna część.
Oparcie posiada możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm.

Podłokietniki

Podłokietniki regulowane na wysokość wykonane z czarnego lub biało-czarnego tworzywa sztucznego. Nakładka wykonana z miękkiego poliuretanu w kolorze czarnym. Zakres regulacji wysokości 85 mm.
Podłokietniki 2-D wykonane z czarnego lub biało-czarnego tworzywa sztucznego. nakładka wykonana z miękkiego poliuretanu w kolorze czarnym. Zakres regulacji: wysokość – 85 mm, szerokość – 25 mm.
Podłokietniki 3-D wykonane z czarnego lub biało-czarnego tworzywa sztucznego. nakładka wykonana z miękkiego poliuretanu w kolorze czarnym. Zakres regulacji: wysokość – 85 mm, ruch nakładki w zakresie przód / tył – 50 mm, ruch obrotowy nakładki ± 25°.
Podłokietniki 4-D wykonany z czarnego lub biało-czarnego tworzywa sztucznego. nakładka wykonana z miękkiego poliuretanu w kolorze czarnym. Zakres regulacji: wysokość – 85 mm, szerokość – 25 mm, ruch nakładki w zakresie przód / tył – 50 mm, ruch obrotowy nakładki ± 25°.

Podstawa

Poliamidowa pięcioramienna podstawa w kolorze czarnym lub białym, albo z polerowanego aluminium (wersja chrom).

Kółka/stopki

Podwójnie łączone kółka do powierzchni miękkich lub twardych, O 50 mm, wyposażone w mechanizm automatycznego hamowania bez obciążenia, wykonane zgodnie z normą DIN EN-12529.